Betegedukáció
Nehéz esetek a tára mögött - 3. rész: Gyógyszervásárlás reklámok alapján
Mi a teendő akkor, ha a páciens a reklámokban látottak alapján szeretne gyógyszereket vásárolni? Hogyan világosíthatja fel udvariasan azt a beteget, aki egy hirdetés miatt kér például megfázás esetén egy bizonyos forró italport, majd biztos, ami biztos alapon, kér mellé olyan gyógyszert is, amelynek ugyanaz a hatóanyaga? A „Nehéz esetek a tára mögött” című hiánypótló videósorozatunk készítése során az ilyen esetekre is gondoltunk! A reklámok alapján történő gyógyszervásárlásról szóló epizódban is olyan hasznos tanácsokkal és hatékony kommunikációs eszközökkel szolgálunk Önnek, amelyek segítik a hasonló szituációk gördülékeny megoldását!
A tartalom kizárólag a HPH partnerei számára elérhető.
A Belépek gombra kattintva, kérjük adja meg az EXTRANET felületen is használt felhasználónevét és jelszavát.Belépek