Üzleti élet
Gyógyszertár-menedzsment
Ebben a könyvben olyan inspiráló gondolatokat és megközelítési módokat szeretnénk bemutatni, amelyek segíthetnek abban, hogy a gyógyszertár több legyen egyszerű receptbeváltó helynél. Az kell legyen a cél, hogy a gyógyszertárból egy jó teljesítményre képes és hosszú távon is fenntartható gyógyszertári vállalkozást hozzunk létre. Ennek során az a patikus, aki vállalja az új kihívásokat, gyógyszerészből és gyógyszertár-tulajdonosból egyre inkább saját vállalata menedzserévé válik. A vállalkozás működési helyszínének biztosítása és főként jövőbe mutató továbbfejlesztése ugyanúgy a feladatai közé tartozik, mint a beteget/vásárlót a középpontba állító marketingkoncepció kidolgozása és megvalósítása. A stratégiai gondolkodás – a napi üzletmenettől függetlenül – azt is jelenti, hogy az egészségügyi rendszer reformintézkedéseit elemezni kell, és – amennyire lehetséges – a javunkra kell fordítani. Ebben a tekintetben a könyvünk a jövőbeli forgatókönyvek vonatkozásában is fogékonnyá szeretné tenni az érdeklődő olvasót, és ezzel egyidejűleg átfogó cselekvési útmutatót is szeretne adni. A jövő stratégiai megközelítéséhez biztos gazdasági alapra van szükség: ez a likviditás és a jövedelmezőség alfája és az ómegája. Ezzel kapcsolatban is számtalan inspirációval szolgál a könyv. A forgalom kérdéseit tárgyaljuk először, hiszen egy gyógyszertár piaci pozíciója az értékesítési árbevétel alakulásán áll vagy bukik. A könyv részletesen és számtalan példával illusztrálva mutatja be a betegek/vásárlók hosszú távú megnyerésének módszerét és a gyógyszertár szolgáltatási kínálatának kialakítását, melynek a választék, a szolgáltatások, a tanácsadás és a dolgozói szakértelem egységének jegyében kell megvalósulnia. A szerzők nagy hangsúlyt helyeztek arra, hogy ne egymástól független intézkedési javaslatokat kínáljanak, hanem zárt rendszerben gondolkodjanak, amely mögött egy egész koncepció áll. Koncepció nélkül egyetlen gyógyszertárat sem lehet hosszú távon sikeresen vezetni. Egy ilyen koncepció kidolgozása és megvalósítása a könyv tulajdonképpeni célja.
A tartalom kizárólag a HPH partnerei számára elérhető.
A Belépek gombra kattintva, kérjük adja meg az EXTRANET felületen is használt felhasználónevét és jelszavát.Belépek